Varainhankintatempaus

Seikkailija ideoi erilaisia tapoja kerätä rahaa hyvään tarkoitukseen. Seikkailija suunnittelee markkinointikampanjan.

Seikkailijat pohtivat vartioittain, miten, missä ja milloin varainkeruuta kannattaa tehdä. Joukkue voi myös suunnitella oman mainoksen/mainoskampanjan varainkeruutaan varten.

Taitoalueet

Luovuus, Varainhankinta, Vuorovaikutustaidot,

Johtamistaito

Visiointitaidot,

Johtajan tehtävät

Sammon tehtävänä on auttaa seikkailijoita pohdinnoissa eteenpäin. Sampo esittää seikkailijoille johdatteleva entä jos -kysymyksiä ja ohjaa seikkailijoita suunnitteluprosessissa.

Kasvatustavoitteet

Osaaminen ja ongelmanratkaisu,

Pakollinen

0

Ryhmäkoko

Pentueessa tai vartiossa,

Paikka

Kämpällä, Kololla, Metsässä, Ulkona,

Kesto

1 h,

Aktiviteetin yläkäsite