Ideointi

Seikkailija osaa tehdä yhteisiä päätöksiä ja kertoa mielipiteensä.

Seikkailija valitsee joukkueensa kanssa mieluisan näkökulman projektiin.

Taitoalueet

Arjen taidot, Itsestä huolehtiminen, Kaveritaidot, Kestävä kehitys, Luonto, Luovuus, Vaikuttaminen,

Johtamistaito

Visiointitaidot,

Johtajan tehtävät

Sammon tehtävä: Sampo varmistaa, että jokainen saa äänensä kuuluviin. Vartionjohtajan tehtävä: Vartionjohtaja johtaa vartionsa keskustelua ja kertoo vartionsa ideat muille.

Kasvatustavoitteet

Ryhmässä toimiminen, Yhteiskunnallinen vaikuttaminen,

Pakollinen

1

Ryhmäkoko

Isommassa porukassa,

Paikka

Kololla,

Kesto

-,

Aktiviteetin yläkäsite

aktiviteetti