Harjoittelu

Seikkailija huomaa harjoittelusta olevan hyötyä.

 Seikkailija saa kokemuksen siitä, minkälaisia tehtävät kisassa ovat. 

Taitoalueet

Arjen taidot, Partiokulttuuri,

Johtamistaito

Organisointitaidot, Vuorovaikutustaidot,

Johtajan tehtävät

Sammon tehtävä: Sampo valitsee tehtävän vanhasta seikkailijakisasta, tulostaa rastikäskyn ja hankkii materiaalit. Sampo pitää ajasta kiinni.   Vartionjohtajan tehtävä: Vartionjohtaja harjoittelee vartion ilmoittautumista rastille. Vartionjohtaja saa rastikäskyn ja ohjeistaa vartiotaan. 

Kasvatustavoitteet

Osaaminen ja ongelmanratkaisu, Ryhmässä toimiminen,

Pakollinen

0

Ryhmäkoko

Pentueessa tai vartiossa,

Paikka

Kämpällä, Kololla, Metsässä, Ulkona,

Kesto

-,

Aktiviteetin yläkäsite

aktiviteetti